Abans de prendre qualsevol decisió, es requereix informació. Dilucidar el context que l’envolta i així poder triar millor sobre la base d’aquest context.
Doncs bé, aquest és l’objectiu del post d’avui, proporcionar-vos informació útil per a tenir clar per a què serveix un lloc web.
Una web és un aparador digital per a reflectir la filosofia i la missió d’un negoci, però sobretot, el seu principal objectiu, el que mai hem de perdre de vista, és el d’atreure l’atenció del públic d’Internet i convertir als seus visitants en possibles clients.
Dissenyar i estructurar una web pot semblar una tasca fàcil, però res més lluny de la realitat, sobretot si s’espera que aquesta web aconsegueixi el que hem comentat en el paràgraf anterior: atreure a nous clients.
Cuida els detalls, per exemple; una cosa tan aparentment irrellevant com triar el domini del teu web, pot resultar clau perquè aquest tingui èxit. Així, que no et prenguis la seva elecció a la lleugera.
Dit això, quins són els objectius d’una pàgina web?
- Visibilitzar la teva marca i connectar amb el públic.
- Donar a conèixer el teu producte.
- Posicionar-te.
- Entretenir.
- Convertir visites en clients, és a dir, vendre!
Important; per a poder avançar amb la teva pàgina web, abans tens deures clau que fer perquè aquesta estigui alineada amb el teu negoci i resulti eficaç en la seva comesa:
- Definir el teu públic objectiu.
- Tenir elaborat un pla de màrqueting digital.
- Per a poder planificar què vens i com ho vens, has de saber què és el que busca la teva audiència.
Una bona pàgina web, es dissenya tenint en compte tots aquests objectius:
- Objectius de màrqueting:
- Que se centren a promocionar la marca i generar vendes.
- Objectius d’experiència d’usuari:
- Que s’enfoquen a millorar l’experiència de l’usuari i fer que el lloc sigui fàcil d’usar i accessible.
- Objectius de contingut:
- Que se centren a proporcionar informació valuosa i rellevant per als visitants.
- Objectius de conversió:
- Que s’enfoquen a convertir als visitants en clients potencials o clients finals.
- Objectius de fidelització:
- Que busquen mantenir la lleialtat i el compromís dels clients existents.
Cada espai del teu web té una finalitat diferent i tots, interconnectats de manera sinèrgica, converteixen al teu web en la carta de presentació del teu negoci i en una gran oportunitat per a fer-lo créixer.
Et suggerim que abans de començar a desenvolupar el teu web aprofundeixis en tot el comentat en aquest post, o que ens contactis, per a emprendre junts aquest apassionant camí gràcies a la nostra experiència en el sector.