Javajan

Vull una xarxa social! (Part 1)

Sembla que avui dia no tenir una xarxa social és com no tenir un mòbil, un gos o un tatuatge. Inconcebible.

Però embarcar-se al món de les xarxes socials a la babalà, és molt poc recomanable. Pot repercutir en la nostra imatge, en la nostra moral i probablement en la nostra butxaca.

Facebook, X (antic Twitter), Instagram, Linkedin, Youtube, TikTok… Ho sabem, totes d’inici semblen la terra promesa, però ho són?

Bé, doncs com diu la cançó de Jarabe de Palo; “Depende”. I de què depèn? Doncs novament tal com diu la cançó: “De según como se mire, todo depende”.

Així que abans de llençar-nos a la piscina, reflexionem:

El primer que hem de tenir clar és quina és la seva potencial aportació al nostre negoci:

  • Augmentar el trànsit al nostre lloc web.
  • Augmentar el coneixement de la nostra marca.
  • Generar nous contactes, ja siguin nous clients, proveïdors, socis, etc.
  • Comunicació directa amb els usuaris.
  • Augmentar les vendes.
  • Altres…

El segon, i aquí és on el tema es complica (sobretot si la idea de tenir xarxes socials no forma part d’un pla estratègic de màrqueting online) és donar resposta a aquestes preguntes:

  • Quina xarxa o xarxes socials són més apropiades per al meu negoci?
  • Quina feina comporta?

Arribats a aquest punt, per generar una mica d’expectació i sobretot perquè no us adormiu a mitja lectura, donarem resposta a les preguntes plantejades anteriorment al pròxim post.

Temps més que suficient perquè us recupereu d’aquest… O això creiem!

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.