
Informació del projecte
Aquest Copywriting per RRSS de Instagram (edició de vídeos) s'ha pogut aplicar gràcies a la subvenció del Kit Digital, provinent dels fons de la Unió Europea “Next Generation”.
Objectiu
L'objectiu principal d'aquest projecte ha estat ajudar al client amb l'edició de reels per a la seva xarxa d'Instagram agafant com a base els vídeos que penja al seu canal de Youtube i editant els talls suggerits per ell.
Aquestes accions ens han permès ajudar al client a tenir un bon repositori de continguts, editats al detall i preservant en tot moment la qualitat i el tarannà dels vídeos originals.
Copywriting per RRSS aplicat a Pau M Just:
- Reunió inicial
- Elecció RRSS a potenciar
- Elaboració estratègia de continguts
- Edició de vídeos
És important tenir en compte que el Copywriting per RRSS no és una tasca senzilla, ja que cada xarxa social presenta diferents avantatges i desavantatges a tenir en compte. Per aquest motiu, és determinant comptar amb professionals experimentats en aquest camp.
Agraïments
Per a l'equip de Javajan està sent molt gratificant treballar amb Pau M Just, gràcies de tot cor per la confiança, esperem i desitgem que acabada la permanència prevista al Kit Digital, els nostres camins segueixin units.
Fitxa del projecte






T'ha agradat?
Contacta amb nosaltres