Informació del projecte
Aquest Copywriting per RRSS de Instagram i Facebook s'ha pogut aplicar gràcies a la subvenció del Kit Digital, provinent dels fons de la Unió Europea “Next Generation”.
Objectiu
L'objectiu principal d'aquest projecte ha estat elaborar una estratègia de continguts, que els posicioni davant el públic general i la competència, com una empresa amb trajectòria i de confiança.
Aquestes accions ens han permès fer la promoció de productes i serveis per a augmentar vendes i augmentar la comunitat mitjançant la captació de nous seguidors, així com augmentar el trànsit de referència cap al lloc web.
Copywriting per RRSS aplicat a Gramavan:
- Reunió inicial
- Elecció RRSS a potenciar
- Elaboració estratègia de continguts
- Creació plantilles posts
- Elecció hashtags
- Optimització perfil
- Creació i programació de posts
- Creació i edició imatges
És important tenir en compte que el Copywriting per RRSS no és una tasca senzilla, ja que cada xarxa social presenta diferents avantatges i desavantatges a tenir en compte. Per aquest motiu, és determinant comptar amb professionals experimentats en aquest camp.
Agraïments
Per a l'equip de Javajan està sent molt gratificant treballar amb Gramavan, gràcies de tot cor per la confiança, esperem i desitgem que acabada la permanència prevista al Kit Digital, els nostres camins segueixin units.
Fitxa del projecte
T'ha agradat?
Contacta amb nosaltres