Javajan

Solucions Kit digital menys de 50 Treballadors

Import de les subvencions en funció del nombre de treballadors

Petites empreses o Microempreses d’entre 0 i menys de 3 empleats
Import de l’ajuda: 2000€
Petites empreses o Microempreses entre 3 i menys de 10 empleats
Import de l’ajuda: 6000€
Petites empreses entre 10 i menys de 50 empleats

Import de l’ajuda: 12000€

En cas d'estar interessat a rebre més informació o començar a tramitar la subvenció, emplena el següent formulari amb les teves dades de contacte:

SOLUCIONS DIGITALS

Categoria I. Lloc web i presència a internet

Objectiu:

Expansió de la presència a internet de la pyme mitjançant la creació d’una pàgina web i/o la prestació de serveis que proporcionen posicionament bàsic a internet.

Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 2000€

Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:

  • Disseny a partir de plantilla, prèviament escollida per un dissenyador de Javajan.
  • Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
  • Pàgines:
    • Home.
    • Qui som / Què fem.
    • Serveis amb post-type. (opcional, sens cost extra)
    • Galeria (opcional, sense cost extra).
    • Blog / Notícies (opcional, sense cost extra).
    • Contacte (amb formulari i reCAPTCHA).
    • Pàgines legals i avís de cookies.
  • 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
  • SEO bàsic.
  • Domini (titularitat de la pyme) i allojament (2GB) per 2 anys.
  • Web responsive i autogestionable.
  • Nivell d’accesibilitat mínim AA.

Import de la solució: 2.000€

Web a mida amb Laravel, inclou:

  • Disseny a partir de plantilla i adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
  • Pàgines:
    • Home.
    • Buscador bàsic i avançat.
    • Pàgina llistat d’immobles (amb filtres).
    • Pàgina detall d’immobles (Vinculació a programa de gestió com Taaf. Altres programes consultar).
    • Contacte (amb formulari y reCAPTCHA).
    • Pàgines legals i avís de cookies.
  • 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
  • SEO bàsic.
  • Domini (titularitat de la pyme) i allotjament (2GB) per 1 any.
  • Web responsive i autogestionable.
  • Nivell d’accesibilitat mínim AA.

Import de la solució: 2.000€

Web en wordpress o a mida (Laravel), inclou:

  • Domini: alta de nou domini per la pyme beneficiària durant un termini mínim de dotze mesos. La titularitat del domini serà en la seva totalitat de la pyme.
  • Hosting: allojament de la pàgina web desenvolupada durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Disseny de la pàgina web: estructura web amb un mínim de 3 pàgines o apartats. Es consideren pàgines o apartats d’una web, elements tals com: pàgina d’inici (Landing Page), presentació de l’empresa, formulari de contacte, descripció de productes, dades de contacte, mapa del lloc (sitemap), etc.
  • Web responsive: les pàgines web dissenyades han d’adaptar-se per a ser funcionals en tot tipus de dispositius.
  • Accesibilitat: el disseny ha de complir amb criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
  • Autogestionable: s’haurà de proveir una plataforma de gestió de continguts pel beneficiari, de manera que sigui autònom a l’hora de modificar el contingut de les seves pàgines web, sense la necessitat de recórrer al suport de l’empresa proveïdora.
  • Posicionament bàsic a internet: Posicionament de la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de l’empresa en els principals sites, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
  • Optimització de la presència en buscadors (SEO bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.

Import de la solució des de 1.500€ fins a 2.000€

Categoria II. Comerç electrònic

Objectiu:

Creació d’una botiga online de compravenda de productes i/o serveis que utilitzi mitjans digitals per al seu intercanvi.

Import de l’ajuda per empreses de 0 a 250 empleats:
  • 2000€ (empreses de 0 a 49 empleats)
  • 5000€ (empreses de 49 a 249 empleats)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:

Web amb CMS propi, Laravel, inclou:

  • Disseny a partir de plantilla pròpia, amb possibilitat d’adaptar-la a mida (segons la complicitat del disseny aquest apartat pot tenir un cost extra).
  • Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
  • Pàgines:
    • Home.
    • Qui som / Què fem.
    • Buscador per categoria i per paraules clau.
    • Pàgina llistat productes amb categorització d’aquests.
    • Pàgina detall productes, aquests poden ser simples o configurables.
    • Contacte (amb formulari i reCAPTCHA).
    • Pàgines legals i avís de cookies.
  • 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
  • Pagaments. Es podrà escollir entre les següents opcions o vàries d’elles: TPV, transferència, pagament a botiga, paypal. També oferim l’opció d’utilitzar el nostre TPV virtual i fer liquidacions mensuals a la botiga amb una comissió del 1.5%.
  • Apartat usuaris, on podran veure les seves comandes, descarregar factures, recuperar contrasenyes i veure els seus favorits.
  • L’administrador (propietari de la web) podrà fer les següents gestions:
    • La gestió de productes, pujar, modificar, eliminar productes. Crear categories, assignar els atributs d’aquests, preus, mides, etc.
    • Configuració de promocions i cupons de descompte.
    • Enllaçar productes a través de productes relacionats i venda creuada.
    • Tenir gràfics i mitges de venda.
    • Sistemes d’enviament: recollir a botiga o empresa de transport (des de Javajan col·laborem amb correos.es, per tant podem configurar enviaments directes a correos per sol·licitar recollides i imprimir etiquetes, a més de tenir unes tarifes més avantatjoses).
    • Programa online de gestió pel punt de venda – POS (gratuït amb la contractació de l’ecommerce). Amb el que podrà realitzar les següents gestions:
      • Gestió de vendes online i offline.
      • Realització de comandes a botiga per codi de barres o sense (manualment).
      • Assignar venda a client donats d’alta, pel seu seguiment.
      • Pagaments amb targeta o efectiu.
      • Impressió de tickets (la impresora no està inclosa en l’oferta).
      • Pujar productes. Els productes es podran introduir tant pel POS com per la web.
      • Categoritzar els clients i recopilar les seves dades bàsiques.
  • SEO bàsic.
  • Domini i allotjament (2GB) per 2 anys.
  • Web responsive i autogestionable.
  • Nivell d’accesibilitat mínim AA.
  • Manteniment de les solucions a partir del segon any: 350 €/any.

Import de la solució 2.000€

Web en WordPress, inclou:

  • Disseny a partir de plantilla, prèviament escollida per un dissenyador de Javajan.
  • Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
  • Pàgines:
    • Home.
    • Qui som/ Què fem.
    • Pàgina llistat productes amb categorització d’aquests.
    • Pàgina detall productes.
    • Galeria (opcional, sense cost extra).
    • Blog / noticies (opcional, sense cost extra).
    • Contacte (amb formulari i reCAPTCHA).
    • Pàgines legals i avís de cookies.
  • 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
  • Pagaments. Es podrà escollir entre les següents opcions o vàries d’elles: TPV, transferència, pagament a botiga, paypal i bizum.
  • Apartat usuaris, on veure les seves comandes, descarregar factura, recuperar contrasenyes i veure els seus favorits.
  • Apartats administrador (els que vinguin predeterminats al CMS i tema escollit).
  • SEO bàsic.
  • Domini i allojament (2GB) per 2 anys.
  • Web responsive i autogestionable.
  • Nivell d’accesibilitat mínim AA.

Import de la solució 2.000€

Web en Prestashop, inclou:

  • Disseny a partir de plantilla, prèviament escollida per un dissenyador de Javajan.
  • Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
  • Pàgines:
    • Home.
    • Pàgina llistat productes amb categorització d’aquests.
    • Pàgina detall productes (els productes no seran configurables o tindran una configuració molt bàsica).
    • Contacte (amb formulari i reCAPTCHA).
    • Pàgines legals i avís de cookies.
  • 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
  • Pagaments. Es podrà escollir entre les següents opcions o vàries d’elles: TPV, transferència, pagament a botiga, paypal i bizum.
  • Apartat usuaris, on veure les seves comandes, descarregar factura, recuperar contrasenyes i veure els seus favorits.
  • Apartats administrador (els que vinguin predeterminats al CMS i tema escollit).
  • SEO bàsic.
  • Domini i allotjament (2GB) per 1 any.
  • Web responsive i autogestionable.
  • Nivell d’accessibilitat mínim AA.

Import de la solució 2.000€

Web en wordpress, prestashop o a mida (Laravel), inclou:

  • Domini: alta de nou domini per la pyme beneficiària durant un termini mínim de dotze mesos. La titularitat del domini serà en la seva totalitat de la pyme.
  • Hosting: allojament de la pàgina web desenvolupada durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Maquetació de la web, amb disseny de la pàgina web a partir d’una plantilla (en cas de ser un disseny a mida pot suposar un cost extra).
  • Estructura web amb un mínim de 3 pàgines o apartats. Es consideren pàgines o apartats d’una web, elements tals com: pàgina d’inici (Landing Page), presentació de l’empresa, formulari de contacte, descripció de productes, dades de contacte, mapa del lloc (sitemap), etc.
  • Creació de la botiga online o E-Commerce i alta del catàleg de productes: producció d’un catàleg mitjançant l’alta, importació o càrrega dels productes o artícles (en el cas de no poder realitzar una importació, es carregaran manualment 100 productes com a màxim).
  • Configuració i integració dels mètodes de pagament.
  • Web responsive: les pàgines web dissenyades han d’adaptar-se per ser funcionals en tot tipus de dispositius.
  • Accesibilitat: el disseny ha de complir amb criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
  • Autogestionable: s’haurà de proveir una plataforma de gestió de continguts pel beneficiari, de manera que sigui autònom a l’hora de modificar el contingut de les seves pàgines web, sense la necessitat de recórrer al suport de l’empresa proveïdora.
  • Posicionament bàsic a internet: Posicionament de la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de l’empresa en els principals sites, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
  • Optimització de la presència en buscadors (SEO bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.

Import de la solució des de 1.800 fins a 2.000€

Categoria III. Gestió de xarxes socials

Objectiu: Promocionar a les empreses beneficiàries a les xarxes socials. Import de l’ajuda per empreses de 0 a 250 empleats:
  • 2000€ (empreses de 1 a 2 empleats)
  • 2500€ (empreses de 3 a 49 empleats)
  • 2500€ (empreses de 50 a 249 treballadors)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:
  • Anàlisi de les necessitats de la pyme, per construir una estratègia i arribar als clients potencials. Amb aquest anàlisi s’escollirà quina xarxa social és la més adequada per la pyme i s’optimizarà.
  • Monitorització de la xarxa social escollida. Control i revisió de l’impacte obtingut amb les accions realitzades.
  • Gestió d’una xarxa social.
  • Publicació d’1 post setmanal (4 mensuals) al llarg d’1 any.

Import de la solució 2.000€

  • Anàlisi de les necessitats de la pyme, per a construir una estratègia i arribar als clients potencials. Amb aquest anàlisi s’escollirà quina xarxa social és la més adequada per la pyme i s’optimizarà.
  • Monitorització de la xarxa social escollida. Control i revisió de l’impacte obtingut amb les accions realitzades.
  • Gestió d’una xarxa social.
  • Publicació de 5 post mensuals al llarg d’1 any.

Import de la solució 2.500€

Categoria IV. Gestió de clients

Objectiu: Digitalitzar  optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients. Import de l’ajuda per a empreses de 0 a 50 empleats:
  • 2000€ / 1 usuari (empreses de 1 a 9 empleats)
  • 4000€ / 3 usuaris (empreses de 10 a 49 empleats)
  • 10000€ / 10 usuaris (empreses de 50 a 99 empleats)
  • 14000€ / 15 usuaris (empreses de 100 a 249 empleats)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:

Aquesta solució inclou un número d’hores (de 30 a 40) destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.

Aquest procés és essencial per la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:

  • Gestió de clients: la solució haurà d’emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
  • Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d’alta nous Leads de forma manual o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre la gestió comercial d’aquests amb l’objectiu de convertir-los en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
  • Gestió d’oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancelades, etc.).
  • Accions o tasques comercials: la solució haurà d’oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant de forma manual com automàtica.
  • Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d’oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), pipeline i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció del perfil de l’usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per el seguiment i monitorització de l’activitat comercial, contemplant ratis d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs medibles (com productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.
  • Alertes: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
  • Gestió documental: la solució ha d’incloure un software per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d’insertar i/o vincular documents tant relatius a l’activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
  • Disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, ha d’adaptar-se per a ser funcional en tot tipus de dispositius.
  • Integració amb diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.

Import de la solució des de 1.500 fins a 2.000€

Aquesta solució inclou un número d’hores (de 30 a 40) destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:

  • Gestió de clients: la solució haurà d’emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
  • Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d’alta nous Leads de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre la gestió comercial dels mateixos amb l’objectiu de convertir-los en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
  • Gestió d’oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
  • Accions o tasques comercials: la solució ha d’oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
  • Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d’oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), pipeline i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció del perfil de l’usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitoratge de l’activitat comercial, contemplant ràtios d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
  • Alertes: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
  • Gestió documental: la solució ha d’incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d’inserir i/o vincular documents tant relatius a l’activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
  • Disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, ha d’adaptar-se per a ser funcional en tota mena de dispositius.
  • Integració amb diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.

Import de la solució des de 3.500 fins a 4.000€

Categoria V. Business Intelligence i Analítica

Objectiu: Explotació de dades de l’empresa per a la millor del procés de presa de decisions. Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats:
  • 1500€ / 1 usuari i 30 hores de parametrització (empreses de 1 a 3 treballadors)
  • 2000€ / 1 usuari i 40 hores de parametrització (empreses de 3 a 9 treballadors)
  • 4000€ / 3 usuaris i 70 hores de parametrització (empreses de 10 a 50 treballadors)
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:

Aquesta solució inclou un nombre d’hores (de 30 a 70) de parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:

  • Integració de dades amb altres bases de dades: la solució permetrà l’accés a altres bases de dades i la realització de comparacions amb les dades exposades.
  • Emmagatzematge de dades: la solució haurà de proveir una capacitat d’emmagatzematge com a mínim d’1 GB per usuari.
  • Creació de panells de dades estructurades i visuals: la solució permetrà crear panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
  • Exportació de dades: la solució permetrà exportació de dades a imatges o a documents d’Excel, creant sinergies i compatibilitats amb diferents programes d’ús comú per als usuaris.

Import de la solució des de 1.500€

Categoria VI. Gestió de processos

Objectiu:

Digitalitzar i/o automatitzar processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de les empreses beneficiàries.

Import de l’ajuda per empreses de 0 a 250 empleats:
  • 2000€ / 1 usuari (empreses de 1 a 2 treballadors)
  • 3000€ / 3 usuaris (empreses de 3 a 9  treballadors)
  • 6000€ / 10 usuaris (empreses de 10 a 49 treballadors)
  • 15000€ / 20 usuaris (empreses de 50 a 99 treballadors)
  • 18000€ / 25 usuaris (empreses de 100 a 249 treballadors)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:

Aquesta solució inclou 45 hores destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: la solució haurà de permetre la digitalització i/o automatització de processos com ara:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
    • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    • Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    • Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
  • Actualitzable: la solució haurà de ser actualitzable amb noves versions.
  • Escalable: la solució haurà de poder adaptar-se als possibles creixements o canvis en l’estructura empresarial de la pyme.
  • Compliment: la solució ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació. Especialment, els processos de facturació i comptabilitat, inventaris i compres i pagaments hauran de garantir la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres d’acord amb la normativa aplicable.

Import de la solució des de 500€

Aquesta solució inclou 45 hores destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: la solució haurà de permetre la digitalització i/o automatització de processos com ara:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
    • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    • Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    • Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
  • Actualitzable: la solució haurà de ser actualitzable amb noves versions.
  • Escalable: la solució haurà de poder adaptar-se als possibles creixements o canvis en l’estructura empresarial de la pyme.
  • Compliment: la solució ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació. Especialment, els processos de facturació i comptabilitat, inventaris i compres i pagaments hauran de garantir la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres d’acord amb la normativa aplicable.

Import de la solució des de 2.000€

Aquesta solució inclou 60 hores destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: la solució haurà de permetre la digitalització i/o automatització de processos com ara:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
    • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    • Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    • Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
  • Actualitzable: la solució haurà de ser actualitzable amb noves versions.
  • Escalable: la solució haurà de poder adaptar-se als possibles creixements o canvis en l’estructura empresarial de la pyme.
  • Compliment: la solució ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació. Especialment, els processos de facturació i comptabilitat, inventaris i compres i pagaments hauran de garantir la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres d’acord amb la normativa aplicable.

Import de la solució des de 6.000€

Categoria VII. Factura electrònica

Objectiu:

Digitalitzar el flux d’emissió de factures entre les empreses beneficiàries i els seus clients.

Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats:
  • 1000€ / 1 usuari (empreses de 1 a 2 treballadors).
  • 2000€ / 3 usuaris (empreses de 3 a 49 treballadors).
  • 3000€ / 6 usuaris (empreses de 50 a 249 treballadors).
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:

Aquesta solució inclou un nombre d’hores (de 5 a 10) de parametrització per a la definició de les particularitats, modificació i configuració de la factura electrònica de venda; la numeració, l’idioma, descomptes, dades addicionals, visualització, formats, etcètera.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i/o serveis que es detallen a continuació:

  • Factures en format estructurat: la solució haurà de permetre l’emissió de factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per a facilitar el seu tractament automatitzat.
  • Factures il·limitades: la solució haurà de permetre l’emissió d’un nombre il·limitat de factures.
  • Clients il·limitats: la solució haurà de permetre l’enviament de factures a un nombre il·limitat de clients.
  • Productes o serveis il·limitats: la solució haurà de permetre la creació d’un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
  • Enviament de factures per correu electrònic: la solució haurà de ser capaç d’enviar factures directament per correu electrònic.
  • Personalització de factures: les factures generades per la solució hauran de ser personalitzables, incloent-hi la selecció del logotip.
  • Còpia de seguretat periòdiques: la solució inclourà la realització de còpies de seguretat periòdiques amb possibilitat, almenys, de periodicitat diària.
  • 1 GB Emmagatzematge/Històric de factures: la solució proporcionarà un emmagatzematge d’almenys 1 GB per a les factures.
  • Integració amb altres solucions: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
  • Control de venciment de les factures: la solució haurà d’incloure un sistema de control del venciment de les factures.
  • Compliment: la solució Factura Electrònica ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.

Import de la solució des de 500€

Categoria VIII. Serveis i eines d’oficina virtual

Objectiu:

Implantar solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els treballadors de les empreses beneficiàries.

Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 250 €/usuari

  • Fins a 2 usuaris per empreses de 1 a 3 treballadors (500€)
  • Fins a 9 usuaris per empreses de 3 a 10 treballadors (2250€)
  • Fins a 48 usuaris per empreses de 10 a 50 treballadors (12000€).

Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:

  • Col·laboració en equips de treball: la solució permetrà una gestió àgil i eficient dels equips per al desenvolupament de projectes de manera col·laborativa, compartir recursos i/o coneixements, dotar d’eines per a la interacció dels equips en els processos d’ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, etc.
  • Emmagatzemar i compartir arxius: la solució haurà de proveir 1 TB d’emmagatzematge.
  • Compatibilitat amb dispositius mòbils.
  • Calendari i agenda: la solució haurà de permetre organitzar un calendari i les tasques previstes.

Import de la solució: 250€ / usuari

Categoria X. Marketplace

Objectiu: Dirigir referències i productes per incrementar el nivell de vendes, optimitzant els recursos existents, escollint els canals de distribució adequats i adaptant les referències i productes a les necessitats externes. Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 2000 € Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:
  • Estudi previ d’alternatives i alta a la plataforma: la solució inclou l’obertura de compte i alta del teu perfil en una plataforma de Marketplace.
  • Anàlisi de la competència: la solució inclou la realització d’una recerca de mercat focalitzada en les característiques dels teus competidors per a millorar el teu procés de presa de decisions i ajudar-te a aconseguir una posició competitiva.
  • Disseny i definició de l’estratègia de negoci: la solució inclou la generació de l’estratègia de negoci per a aconseguir la consecució dels objectius desitjats, orientant els recursos disponibles cap a aquesta finalitat.
  • Producció del catàleg de referències: anàlisi de les categories a comercialitzar per a seleccionar, almenys, deu productes alineats amb l’estratègia de negoci, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
  • Creació del contingut del listing: definició de, almenys, deu descripcions del catàleg de referències, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
  • Alta de referències: càrrega de, almenys, deu referències, i les seves respectives descripcions i fotografies, a la plataforma, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor, acompanyada per la descripció i fotografia individual de cada producte.

L’import de l’ajuda no inclourà el cost associat a la subscripció o alta en la plataforma de Marketplace ni els costos variables associats a la venda de les referències donades d’alta a la plataforma.

Categoria XI. Presència avançada a internet (SEO)

Objectiu:

Implementació de funcionalitats i/o serveis que millorin el posicionament d’una web o ecommerce a internet, augmentant el trànsit i la captació de clients potencials.

Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 

  • 2000€  (empreses de 1 a 49 treballadors).
  • 5000€  (empreses de 50 a 249 treballadors).

Descripció de la solució. Funcionalitats i servei:

  • Posicionament bàsic a internet: la solució haurà de posicionar la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de la teva empresa en els principals llocs, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
  • Anàlisi de paraules clau: Gestió, cerca i anàlisi de paraules clau amb la finalitat de desenvolupar estratègies útils perquè els cercadors classifiquin el contingut i ajudin els usuaris a trobar resultats rellevants per a les seves consultes.
  • Anàlisi de la competència: la solució inclou una anàlisi mensual de la competència per a informar-te de la teva situació enfront d’altres competidors.
  • SEO On-Page: la solució ha d’oferir un servei mínim de dues pàgines o apartats SEO On-Page, optimitzant l’estructura i el contingut intern per a millorar la posició natural de la teva pyme en cercadors, així com la indexació i jerarquització del contingut.
  • SEO Off-Page: la solució haurà de proveir aquest servei, que comportarà l’execució d’accions fora de l’entorn del lloc web per a millorar el teu posicionament orgànic.
  • Informes mensuals de seguiment: la solució inclou un report mensual dels resultats de les accions executades per a generar consciència de l’evolució i la repercussió de les mateixes en la presència a internet del teu negoci.

Import de la solució: 2000 €

Categoria XVII. Lloc de treball segur

Objectiu:

Dotació de capacitacions en intel·ligència artificial per optimitzar processos i agilitzar les interaccions i relacions amb els clients.

Import de l’ajut per a empreses de 0 a 2 empleats:  1000€ (inclou un dispositiu)

Descripció de la solució. Funcionalitats, servei:

Funcionalitats i serveis:

  • Rebràs un dispositiu de maquinari que haurà d’incloure integrat el producte, una llicència i un xifratge/xifrat en repòs que asseguri la privadesa de les dades i documents emmagatzemats al dispositiu.
  • Aquest dispositiu pot ser un ordinador portàtil o de sobretaula nou. A més, haurà de tenir com a mínim les següents característiques de maquinari:

1.Requisits mínims del dispositiu maquinari:

  • Un processador de mínim de 4 nuclis físics i una velocitat de CPU clock màxima d’almenys 2.9 GHz i haver obtingut una puntuació mínima de 15.000 a PassMark Software, amb data 13 de maig de 2024.
  • Una memòria RAM mínima de 16GB DDR4.
  • Un emmagatzematge SSD mínim de 512 GB. A més, les teves dades estaran protegides amb xifratge, la contrasenya serà proporcionada per l’agent digitalitzador.
  • Un sistema operatiu preinstal·lat i llicenciat de fàbrica.
  • Targetes gràfiques, de xarxa i de so integrades.
  • Interfícies d’entrada/sortida, com ara ports USB o d’entrada de micròfon, que podran estar integrats al dispositiu o mitjançant un replicador de ports.
  • Una pantalla, si és un ordinador portàtil serà de mínim 13 polzades; ratolí òptic, en cas de portàtils, sacceptarà el ratolí integrat o touchpad; càmera web amb resolució mínima HD i un lector de targetes smartcard (DNI-e) amb interfície USB.
  • En el cas particular dels ordinadors de sobretaula comptaràs amb un monitor de mínim 23 polzades, resolució mínima Full HD i tecnologia de visualització LCD, LED o equivalent, com a mínim un HDMI i etiqueta energètica de la Unió Europea; un teclat i cablejat tant d’alimentació de dispositius com HDMI.
  • En el cas dels ordinadors de sobretaula i portàtils, hauran de comptar amb almenys una certificació dels tipus següents (o similar):
    • ENERGY STAR®.
    • EPEAT™ Silver Registered.
    • TCO.
  • Certificació MIL STD 810H o equivalent. Hauran de complir un mínim de 5 mètodes, entre ells: alta temperatura, baixa temperatura i humitat.

2.Requisits específics de Publicitat:

  • El dispositiu haurà de comptar amb serigrafia o etiqueta enganxada únicament al portàtil, ordinador o monitor.
  • Els logos que hauran de contenir les dues opcions seran els següents:
    • L’emblema de la Unió Europea (disponible al link https://planderecuperacion.gob.es/identidad-visual), que indiqui «Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU».
    • El logotip del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
    • El logo del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública.
    • El logotip de l’Entitat Pública Empresarial Red.es (Haurà d’aparèixer com a «Red.es»).

3.Requisits mínims del servei de suport i atenció:

L’Agent Digitalitzador proporcionarà un servei de Suport i Atenció amb les garanties següents des del lliurament dels dispositius fins a la finalització de l’execució de fase 2:

  • El dispositiu es lliurarà dins d’Espanya després d’haver-ne comprovat el funcionament correcte.
  • Com a beneficiari, podràs ser atès pel servei de suport en règim de 5 dies laborables. Hauràs de comptar amb un correu electrònic per rebre els avisos d’avaries o incidències, amb un horari mínim del servei d’atenció a aquestes comunicacions de 09.00 a 17.00 hores, de dilluns a divendres.
  • Les reparacions es faran a través d’un suport en remot o in situ a la ubicació on es va fer el lliurament. Els costos derivats seran responsabilitat del digitalitzador. S’inclouen les reparacions per trencament o desperfectes i problemes de configuració, sempre que estiguin basats en un ús correcte del dispositiu.
  • El temps màxim de reparació de l’avaria, entre la comunicació de la incidència i fins a la seva resolució, serà de 5 dies laborables. Si no es compleix aquest termini, se t’atorgarà un equip anàleg de substitució.

4.Requisits de ciberseguretat del Lloc de treball segur:

La solució de Lloc de treball segur complirà amb els següents requisits mínims associats a la categoria de solució de Ciberseguretat:

  • Antimalware: tindràs accés a una eina que analitzi el dispositiu, la memòria interna i els dispositius d’emmagatzematge externs.
  • Antispyware: es proporcionarà una eina que detecti i eviti el malware espia.
  • Correu segur: comptaràs amb eines d’anàlisi del correu electrònic amb les característiques següents:
    • Antispam, amb detecció i filtre de correu no desitjat.
    • Antiphishing, amb detecció de correus amb enllaços o codi maliciós que se sospita serveixin per robar credencials.
  • Navegació segura: comptaràs amb un control de continguts i antiadware per evitar anuncis maliciosos.
  • Anàlisi i detecció d’amenaces: la solució us permetrà conèixer el comportament de les amenaces existents i noves.
  • Monitorització de la xarxa: tindràs eines que analitzin el trànsit de xarxa i alertin d’amenaces.
  • Configuració inicial i actualitzacions de seguretat: s’ha de realitzar una configuració inicial per al seu ús correcte, amb les respectives actualitzacions de firmes de codi maliciós i altres dades per a detecció d’amenaces a més de les actualitzacions de programari de seguretat periòdiques requerides.
  • Requisits especials de formació: a més dels requisits de formació comuns, la formació que rebràs inclourà una tutorització per a la configuració del programari de seguretat, així com un kit de conscienciació en ciberseguretat per complementar la solució amb habilitats de tallafocs humà.

5.Possibilitat d’adquisició del maquinari associat:

  • Un cop finalitzada la fase II, podràs adquirir la propietat del maquinari, amb el pagament previ a l’Agent Digitalitzador Adherit del valor residual de l’equipament.
  • Aquesta serà una decisió opcional per a tu, però obligatòria per a l’agent digitalitzador adherit.
  • En cas que no pagueu l’import de compra acordat, l’Agent Digitalitzador Adherit podrà recuperar l’equipament.
  • L’Agent Digitalitzador Adherit, en finalitzar els 12 mesos de prestació del servei corresponent a la fase II, haurà d’informar, a la seva oferta del Catàleg de Solucions de Digitalització d’Accelera Pime, quin és el valor de compra de l’equip. Aquest import haurà de constar reflectit a l’Acord de Prestació de Solucions de Digitalització.
  • Com a màxim, l’import del valor de compra serà del 15% de l’import de l’acord signat (import de la solució).

Aquells beneficiaris que optin per la formalització d’Acords de la Categoria de «Lloc de treball segur», hauran de tenir validat un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització per qualsevol altra Categoria de Solució de Digitalització d’entre les previstes a l’article 18.2 de les Bases Reguladores.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.