És molt probable que hagis sentit parlar en algun moment sobre copywriting, però també es molt probable que hi hagi encara moltes coses que desconeixes sobre ell.
Per això, a continuació t’expliquem tot el que té relació amb aquesta tècnica i les nombroses avantatges que ofereix per a la teva marca, productes o serveis.
Què es copywriting i per a què serveix?
El copywriting es refereix al procés o tècnica de redacció persuasiva que s’utilitza en màrqueting i publicitat, amb la finalitat de crear textos que captin l’atenció del lector o espectador.
En aquest procés es comuniquen efectivament el valor i beneficis d’un producte o servei, aconseguint despertar l’interès i les emocions del públic objectiu, motivant-los a fer una acció específica, tals com fer una compra, subscriure’s a un servei o compartir informació.
Per fer-ho possible, s’utilitza una combinació de tècniques creatives i diverses habilitats de comunicació efectiva. Pot ser utilitzat en diversos mitjans de comunicació, com per exemple en anuncis de televisió, ràdio, internet, contingut de butlletins publicitaris, cartes de venda, blogs, correus electrònics, xarxes socials i pàgines web.
Característiques del copywriting:
- El coneixement del públic objectiu.
- La creativitat.
- Senzillesa i claredat.
- Crida a l’acció.
- Persuasió.
Avantatges del copywriting:
- Genera vendes.
- Millora la comunicació.
- Augmenta la credibilitat.
- Millora el posicionament als cercadors.
- Fomenta la fidelitat.
- Incrementa la visibilitat de la marca.
- Permet diferenciar-se de la competència
A Javajan som especialistes en copywriting i posem a la teva disposició l’assessoria necessària i les millors solucions per què el màrqueting del teu negoci obtingui resultats eficients, i així puguis obtenir la rendibilitat més gran sobre la teva inversió.
Font: https://roincrease.net/copywriting-que-es-y-para-que-sirve/