La conferència perfecta; el ponent, vestit amb estil “casual”, còmode en un decorat senzill, acollidor i rustic. Els assistents atents al què els hi expliquen, a qui ho explica i com ho explica. Fins i tot el temps, ni fred ni calor, ni pluja ni vent, es va sumar a la conjuntura màgica del moment. Només cal mirar la imatge per copsar i certificar tot el que us acabem de dir.
L’Ajuntament de Caldes de Montbui va contactar amb en Marc Costa, comercial de l’empresa Moneder, la persona que està a dalt de l’escenari, per demanar-li per la seva disponibilitat i predisposició per fer una conferència al Fòrum del Parc Central, en el marc de la Margarida 3º Fira Sostenible de Montbui.
I van proposar-li perquè són coneixedors de l’experiència que atresora en Marc en l’àmbit del comerç de proximitat on ja porta més de vuit anys, treballant colze a colze amb Associacions de comerciants i Ajuntaments amb un únic i gran objectiu: seguir prosperant.
La resposta d’en Marc va ser que sí, i malgrat els nervis propis de tota “primera vegada”, l’experiència va ser tan reconfortant per les dues parts, tan profitosa, que vam pensar, perquè no fer més conferències arreu del país?
I aquí estem, informant-vos mitjançant aquesta publicació que si voleu contractar en Marc, és tot vostre (a l’empresa ens anirà bé que us el quedeu unes hores🤭).
Fora bromes, no patiu, esteu en bones mans, és una persona que sap arribar a la gent i tot i que de seguida veureu que parla pels descosits, també sap escoltar amb atenció. A més ha vist molt món, el que suposa un plus a l’hora de tenir la ment oberta.
Seguidament us deixem els titulars dels tips que faran de fil conductor de la seva ponència:
- Promoció del comerç local.
- Foment de l’economia local.
- Connexió entre comerciants i consumidors.
- Educació i conscienciació.
- Desenvolupament de xarxes i col·laboracions.
- Impuls al turisme.
- Imatge positiva del municipi.
Set tips, SEVEN, com a la famosa pel·lícula de l’any 1995, set tips que potser, si no els tenim en compte, acabaran amb el comerç de proximitat, un a un, convertint-nos a tots, en l’assassí en sèrie d’un model de negoci que ens humanitza i ens relaciona des de fa anys i panys.