
Benvolgut client:
En base al Briefing proporcionat pel nostre Sales department, us desenvoluparem una Landing page amb codi Laravel (un Framework de PHP) per facilitar un entorn escalable i un Backend amb crides bàsiques a l’API de la nostra aplicació i Querys de selecció a la BBDD del vostre CRM per consultes vàries.
Posarem Menú hamburguesa al Header i Links RRSS al Footer. En acabat definirem i desenvoluparem Templates i Widgets per les pàgines productes i serveis respectivament.
Tindrà un disseny Responsive, amb un Front-End respectuós amb la UX i el Layout predefinits per generar molt Engagement i amb un espai Login pels usuaris subscrits. Afegirem un Scroll amigable i un Chatbot alimentat per IA de Chat GPT.
Per últim, instal·larem el reCaptcha v3 al formulari de contacte i posarem botons CTA (Call to action) a totes les pàgines per millorar la Taxa de conversió.
Prèviament us passarem URLS dels Sitemaps, els Wireframes i els Mockups del website i escollirem el Servidor amb o sense certificat SSL, definint Gb espai, MB de disc dur i base de dades MySQL més apropiats per allotjar el Hosting i el domini.
El format de les imatges web que ens proporcioneu hauria de ser JPG o PNG amb una resolució màxima de 1200 * 500 PX. Els sliders de la Home poden ser amb format MP4 o AVI. Penseu que se’ls hi aplica un Zoom. Cap al final del projecte necessitarem Keywords i Meta Tags per incorporar als documents HTML de la pàgina web per aplicar un Search Engine Optimization bàsic.
Caldrà que ens faciliteu el manual d’identitat corporativa gráfica de la vostra marca: Logotip, símbol, tipografies, colors i com s’han de coordinar tots aquests elements. També l’estil visual de la marca; tipología de fotografies i/o il·lustracions, icones i algunes pautes de composició per generar el disseny visual de les pàgines i les interfícies d’usuari (CSS) en sintonia amb la vostra imatge corporativa.
Ah sí, si us interessa també podem oferir-vos serveis de Networking, Copywriting (i Storytelling), SEM, SEO Premium i Google Ads per millorar el vostre Branding i captar Leads o serveis SMP (Social media plan), CR (Content creator) i CM (Community manager) a nivell de xarxes alineat amb la metodologia Inbound Marketing del vostre negoci.
Us sembla bé? Ja ens doneu el vostre Feedback el més aviat possible i si és OK, seguidament definirem el Timing d’entrega.
Diu una cita de Martin Fowler :
“Qualsevol idiota pot escriure un programa que un ordinador entén, els veritables programadors poden escriure codi que els humans entenen.”
Doncs bé, a Javajan procurem fer el mateix a nivell comercial, sent empàtics amb els coneixements digitals del nostre interlocutor per explicar amb paraules que permeten entendre el que podem fer per la vostra empresa i concretament per aquell projecte en qüestió, sense necessitat d’un intèrpret de llenguatge digital avançat.
Parlem?